ЧТЕІ ДТЕУ
КАТЕГОРІЇ
МАРКЕТИНГ
Бажеріна К. В. Маркетинг послуг: розрахункова робота : навч. посіб. для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / К. В. Бажеріна, Є. В. Гнітецький ; НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського». – Київ : НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2021. – 61 с.
Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – Київ : ЦУЛ, 2012. – 612 с.
Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – Київ : ЦУЛ, 2009. – 200 с.
Бойчук І. В Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. / І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів. – Київ : ЦУЛ, 2014. – 360 с.
Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. – Київ : ЦУЛ, 2010. – 512 с.
Гончаров С. М. Практикум з маркетингу : навч. посіб. / С. М. Гончаров, Н. Б. Кушнір. – Київ : ЦУЛ, 2012. – 208 с.
Дудла І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу : навч. посіб. / І. О. Дудла. – Київ : ЦУЛ, 2007. – 224 с.
Іваненко Л. М. Маркетинг : навч. посіб. / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко. – 3-тє вид., допов. і перероб. – Вінниця : ДНУ ім. В. Стуса, 2022. – 362с.
Іванова Л. О. Маркетинг послуг : навч. посіб. / Л. О. Іванова, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська. – Львів : ЛТЕУ, 2018. – 508 с.
Корж М. В. Маркетинг : навч. посіб. / М. В. Корж. – Київ : ЦУЛ, 2008. – 344 с.
Корягіна С. В. Маркетинговий аудит : навч. посіб. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. – Київ : ЦУЛ, 2014. – 320. с.
Краус К. М. Управління маркетингом малих торговельних підприємств : монографія / К. М. Краус. – Київ : ЦУЛ, 2015. – 226 с.
Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг : навч. посіб. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. – Київ : ЦУЛ, 2008. – 184 с.
Лютий І. О. Банківський маркетинг : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – Київ : ЦУЛ, 2010. – 776с.
Мальська М. П. Основи маркетингу у туризмі : підручник / М. П. Мальська, Н. Л. Мандюк. – Київ : ЦУЛ, 2016. – 336 с.
Маркетинг : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин та ін. ; за ред. Н. Р. Іванечко. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – 180 с.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія / за заг. ред. Н. В. Карпенко. – Київ : ЦУЛ, 2016. – 252 с.
Маркетингові комунікації : підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха ; за заг. ред. Н. В. Попової. – Харків : Факт, 2020. – 315 с.
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України : монографія / за ред. Р. В. Федоровича – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. – 359 с.
Міжнародний маркетинг: в питаннях та відповідях : навч. посіб. / за ред. М. Барановської, Ю. Козака, С. Смичека. – Київ : ЦУЛ, 2013. – 302 с.
Окландер М. А. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. – Київ : ЦУЛ, 2012. – 240 с.
Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – 2-ге вид. – Київ : ЦУЛ, 2011. – 364 с.
Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – Київ : ЦУЛ, 2009. – 364 с.
Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності : навч. посіб. / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – Київ : ЦУЛ, 2006. – 176 с.
Парасюк О. О. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг послуг» для студентів 4 курсу денної та заочної форм навчання за напрямом підготовки 6.030601 – Менеджмент / О. О. Парасюк ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Харків : ХНАМГ, 2012. – 86 с.
Парсяк В. Н. Ринок цінних паперів. Маркетингові дослідження / В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс. – Київ : ЦУЛ, 2007. – 224 с.
Планування маркетингу : навч. посіб. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова, В. В. Морєва, О. В. Бєлякова, О. Б. Балакай. – 2-ге вид., допов. і перероб. – Київ : ЦУЛ, 2013. – 352 с.
Попова Н. В. Маркетинг : підручник / Н. В. Попова. – Харків : В деле, 2016. – 300 с.
Прокопенко О. В. Інфраструктура товарного ринку : навч. посіб. / О. В. Прокопенко, В. Ю. Школа, О. О. Дегтяренко, С. М. Махнуша. – Київ : ЦУЛ, 2007. – 296 с.
Сардак С. Е. Маркетинг : навч. посіб. / С. Е. Сардак, В. В. Джинджоян. – Дніпро : ДГУ, 2018. – 242 с.
Сенишин О. С. Маркетинг : навч. посіб. / О. С. Сенишин, О. В. Кривешко. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2020. – 347 с.
Скляренко Н. В. Соціальна реклама в контексті дизайну : навч. посіб. для студентів спеціальності «Дизайн» денної та заочної форм навчання / Н. В. Скляренко, О. В. Романюк. – Київ : Видавець Олег Філюк, 2017. – 234 с.
Софієнко А. В. Теоретичний маркетинг : навч. посіб. / А. В. Софієнко, В. В. Шукліна, Р. М. Набока. – 2-ге вид., допов. і перероб. – Херсон : ФОП Вишемирський, 2021. – 494 с.
Ткачук С. В. Маркетинг послуг : конспект лекцій для студентів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / С. В. Ткачук. – Київ : НУХТ, 2015. – 119 с.
Тягунова Н. М. Основи організації туристичного бізнесу: кредитно-модульний курс : навч. посіб. / Н. М. Тягунова, О. А. Спориш, Л. В. Іржавська. – Київ : ЦУЛ, 2014. – 130 с.
Powered by ЧТЕІ ДТЕУ © 2024- ЦІТ